lørdag 5. juni 2010

Makan!

Det er lenge og alt for lenge siden det har skjedd ting innpå her. Det har skjedd masse å mye å enda mere siden sist alle andre steder, å ikke orker jeg å skrive alt.

Jeg har fullført eksamen og har nå en uke igjen i praksis, hurra! Utrolig stolt av meg selv som har klart dette samtidig som jeg har en liten mann å ta meg av (han har en pappa å altså, å pappan har vært kjempe god til å ta sin del av kaka). Det har vært første prøve på det å være student og mamma, det var mye mer krevende enn jeg hadde forestilt meg. Barn er jo så utrolig uforutsigbare. Han fikk jo såklart vannkopper og ble forkjøla og mere til da jeg skulle starte i praksis. Timinga var vel ikke akkurat super....å nå streiker de jaggu meg å, misforstå meg rett er glad for at de streiker men det var den timinga da...

Lillemann har forresten rukket å bli 1 år! Herreminhatt, tiden flyr den. Han har funnet ut at han vil lære seg å gå, så det er spennende dager. Han har flere ord å nå, så jeg gjør vel ikke annet enn å gå å prate å leg av og med han..herlige lille mannen.

Nå er det lørdag og vi skal ut å møte mormor, og noen "tanter"...herlig herlig!

Håper alle har en flott helg der ute!

1 kommentar:

  1. Du e FLINK, Anne Marthe!! Glæde mæ t å møtes om kort tid :)

    SvarSlett