tirsdag 6. oktober 2009

Lillemannen min :)

Her er et bilde av lillemann på tur, liker så godt å ligge å titte opp på himmelen når han ligger i vogna, å endelig en dag her så var det ikke regn utrolig nok! Så da kunne vi ta ned kalesjen så han fikk se, måtte ta et bilde for han var så fin der han lå :)


I dag er lillemannen ikke helt i form, ville ikke legge seg i gårkveld, ville bare ligge inntil meg. Sovnet til slutt i armene mine i ti-tiden, så jeg listet meg inn og fikk lagt han. Våknet mange ganger i natt, veldig ulikt lillemann, han legger seg som regel mellom 19 og 29 og sover hele natte. I dag er han og veldig "mammadalt", hoster og snørrer en del, og mistenker at det er noe som skjer i munnen..akk ja, det blir vel likar i mårra!

I kveld kommer tante Emilie på besøk, altså min søster, og skal være til søndag. Hun går på ungdomsskolen, men de har høstferie nå, blir koselig med besøk. Tante Sara kommer på fredag :) Å om dere tror de kommer for å besøke meg tar dere grådig feil, er nok lillemann som er trekkplasteret ;)

2 kommentarer:

  1. Heisann! Sara her!
    Neinei, ikke han som e trekkplasteret, hvertfall ikke te mæ.
    Æ villa kom på besøk, for æ villa treff den kule storesøstra mi og emilie! Vil jo selvsagt møt Peder og, men æ vil besøk dæ ja lille snupp:D
    Klem < 3

    SvarSlett