onsdag 4. november 2009

At last !


Da var jeg på plass igjen, har ordnet meg med en pc som ikke dør hver gang jeg prøver og gjøre noe med den.
Det har skjedd mye siden sist.. Pedern har blitt et halvt år ! HURRA ! Eller? Jeg feiret dagen med en liten bismak, tiden går for fort..gjentar og gjentar meg selv der altså, men den gjør det!

Peder har nå fire tenner, fikk den fjerde tanna dagen etter sin 6 mnd dag:)
Det som er litt arti er at det er de to tennene som er ved hjørnetennene som har kommet ut i overmunnen, så han ser jo ut som en lite dracula..søtingen min:)
Er så flink til å snu seg på magen og fra magen til ryggen igjen, mamman er stolt!

I morgen skal lille bli vaksinert mot svineinfluensaen, tviler fortsatt men heller mest mot å ta den, så blir vel til å gjøre det. Gruer meg til kø på hs, er spent på hvor lenge vi må vente.
Håper Pedern tar det greit, både venting og vaksinering.

Neste uke skal vi til fotograf..gleder meg til å se resultatet...lurer på hva jeg skal ha på han på bildene, hva er vanlig?

En siste til jeg ser fram til det er å feire første farsdagen til Håkon :) Gleder meg virkelig !
Det skal bli en fin dag for oss tre i lag.

Ble et rart sammensurium av ting som har skjedd..men nå er jeg værtfall back on track!

4 kommentarer:

  1. Lille goingen...
    Savner dere MASSE... må treffes snart..=)
    <3 klemmer

    SvarSlett
  2. Nydelig unge og nydelig navn!
    Koselig å få en liten oppdatering :) Vært inne og tittet på bloggen din innimellom, men vært stille en stund..
    Så gøy med draculatenner :) Jammen forskjell på unger mtp tenner.. Herman har 2 og er snart 10 mnd, ingen flere i sikte heller.

    Hilsen fra Herman og Tina

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar på bloggen min, er helt enig med deg!!:)
    Bruker ikke denne i blogspot noe, så den rette er
    trinekjosnes.blogg.no

    SvarSlett
  4. fine fine gutten:):) uten klær e no fint når dem e så små syns no æ da:)

    SvarSlett